torsdag 12 september 2013

Torsdag och dagen före...

Köpenhamns-resa!
Japp, imorgon drar jag med jobbet till Köpenhamn och stannar till lördag! 
Ska bli härligt, men samtidigt kommer jag sakna de här hemma. 
Så mycket att jag och min bästa kollega kommer att ta tåget hem lite tidigare på lördagen så att vi, förhoppningsvis, kommer hem redan vid 17. Bussen som vi åker med är inte planerad att komma hem förrän runt 20-tiden. 
Vi har båda små barn och kände att vi helst inte vill vara borta så att vi missar nattningen även på lördag. 

Idag var vi som vanligt på fotbollsträning. Man kan tro att jag låter lilla E halsa kaffe helt fritt, men locket är faktiskt på ;-)

Stora E började i mål. På slutet var han ute-spelare och gjorde ett kanon-mål. 
Tyvärr missade jag det då lilla E gick från röjig till total-katastrof så när H kom efter han slutat jobba så fick jag åka hem med lilla E. Jag fick bära henne därifrån skrikandes och sparkandes som en riktig drama-queen!
Vi tog och åkte till svärmor och monterade in en barnstol i hennes bil. Hon ska hämta barnen imorgon eftersom jag är iväg. 
Så här fint var det på vägen hem. 


Lilla E har lärt sig ett nytt ord och verkar vara väldigt stolt över det: mormor!
Började som "mamo" och gick sedan över till "momo" efter att man hört hur hon upprepade tills hon var nöjd. 
Gullunge ❤
Nu ska jag packa inför imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar