fredag 20 september 2013

Fredag!

Ja, äntligen helg!
Idag började helgen dock lite annorlunda. Brukar hämta hem barnen vid strax efter tolv, men idag så tog stora E och följde med en kompis direkt hem efter förskoleklassen och lilla E, hon somnade på förskolan innan jag kom!
Då passade jag på och satte mig i det underbart fina vädret och njöt av en kopp kaffe!

Dagens tidning fick också vara med på ett hörn. 


Efter att båda mina godingar kommit hem blev det en sväng till lekplatsen.
När jag hämtade stora E hos lekkamraten så ville han följa med oss en stund och det gick så klart bra!
Det var en ny kompis han var och lekte med, som går i hans förskoleklass!
Roligt att han träffar nya kompisar! ❤ 
Grabbarna träffade på ytterligare en lekkompis på lekplatsen och så
den här sandhögen, tror ni de hade roligt? ;-)

Gissa om det var raka vägen in i duschen när vi kom hem... :-D

Mitt fina Kalmar som fortfarande visar sig från sin bästa sida med vackert och ovanligt varmt väder för att vara slutet på september!

Vackert så det känns ända in i själen!

I helgen väntar fotboll och fotbolls-cup. 
Imorgon spelar Kalmar FF mot Gefle och fotbolls-tokiga familjen ska naturligtvis gå! Lilla E får dock vara hos mormor och morfar. Hennes fotbolls-premiär får vänta lite, annars hade jag nog inte fått se mycket av matchen. Mest att springa efter det lilla yrvädret misstänker jag. 

På söndag är det sedan dags för fotbolls-cup för stora E. Då ska vi vara där hela familjen och heja fram honom! ❤
Fullt ös med andra ord!
Ha en go' helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar