tisdag 3 september 2013

Slut, som vanligt!

Idag är jag helt slut, färdig och förbi. 
Har inte sovit så bra i natt så det är väl anledningen. 
Först kom stora E intassande mitt i natten och ville sova hos oss. Det händer inte så ofta, så när han gör det vill vi inte direkt säga nej, är ju inte helt fel att få gosa lite med sin lille grabb. 
Sedan vaknade lilla E inte långt efter och skulle upp till vår säng hon också. 
Det blir lite fullt, dessutom är våra barn som små propeller som snurrar runt och tar mycket plats. :-D
Jag och H ligger i varsin ände och trillar nästan ur sängen!

Idag var det heldag för barnen på förskola/förskoleklassen. 
Strax innan fyra blev de hämtade. Känns länge när de varit iväg sedan åtta men som tur är så är det bara två dagar i veckan de har heldagar. 
Det var riktigt härligt väder på eftermiddagen så vi fick en stund med mysig utelek. 

Slängde in färdig fiskgratäng i ugnen så vi kunde vara ute extra länge! Härligt!
Det är inte bara sommaren som varit helt fantastisk, sensommaren är ju helt underbar!
Nu ska jag slappa i soffan en stund innan jag kastar mig på kudden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar