fredag 6 september 2013

Jag hade 100 gånger hellre bakat...

Men, som jag nämnt tidigare så är det i vår familj jag som monterar om vi har köpt nya möbler. Och nu har vi köpt en skänk till köket. 
Oj, oj, vad jag har svurit och till och med fått bryt!

Kul torsdags-nöje, eller hur?!
Jag kände på mig att det skulle ta tid så jag ville hämta igår och slippa ha det som fredags-nöje!
Det här är bara en bråkdel av alla delar...

Äntligen börjar det likna något. Detta är cirka två och en halv timme in på monteringen...

Tre och en halv timme senare och nu är det bara dörrarna kvar att montera. 
Jag var tvungen att sluta, för vid det här laget var klockan 00.27, pip!
Och sängen kallade, och hade desperat försökt att göra de senaste timmarna!

Tidigare på dagen hade vi varit iväg på fotbollsträning för stora E. 

Härligt väder och mamma mutar med saft så att lilla E kanske sitter still en halv minut i allafall!

Stora E står i mål och gör det riktigt bra!

Lilla E hittar på tokigheter, här ligger hon ner och sparkar med ena benet, någon slags gympa kanske?

Sedan är det dags att gå och pilla på fotbolls-grejerna...

Fin kille i stort mål.

Nu dags att jobba. 
Men det är fredag och bara halvdag så jag är snart hemma igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar