onsdag 18 september 2013

Mitt i veckan

Japp, då var vi halvvägs genom veckan. Härligt, nu blir det nedförsbacke till helgen! :-D
Underbara soluppgång!

Underbart, ser ut som att solen formligen exploderar!

Härligt fint över vattnet och Varvsholmen.

Idag blev barnen hämtade av mormor och åkte hem till henne och morfar för några timmars lek. 
Sedan var det dags för killarna att åka iväg på stora E:s simskola. 

Jag och lilla E myser med Rorri racerbil och mormors pannkakor som vi fick med oss ett helt gäng av hem. 

Vad lyxigt! Så mycket godare än kvälls-macka eller gröt!
Men nu är de slut! 

Är fortfarande såå sugen på att göra donuts. (Jag har väl skrivit att jag blev så sugen på det och suttit och surfat på härligt färgglada donuts?!)
Nu har jag ingen vettig olja hemma så det blir lite svårt att fritera då!
Annars hade det nog blivit ett gäng. Slurp!

1 kommentar:

  1. sv: Ja det känns väldigt trist. Josh är väl bara en typisk karl och säger We'll do whatever YOU want. Och sen inget mer. Sen mina föräldrar har väl alltid varit lite sådär att dom håller sig utanför, dom hjälper nog till om jag säger GÖR DET HÄR. Men ja himla trist. Tanken nu är väl att ha nåt lite mindre och som du säger lägga krut på klänning och fotograf :) Abbie har börjat fråga om vi inte ska gifta oss snart, så det är ju roligt att barnen får vara med och KOMMA ihåg också :D

    SvaraRadera