måndag 9 september 2013

Favorit i repris

Dags att gå till lekplatsen!


Vi har gått hit nu nästan varje dag senaste veckan. 
Den är så nära och den har lilla E:s favvo-saker, sand och rutschkana. 
Stora E gillar också att hänga här, det finns några stora sandhögar som är ditlagda för något bygge eller annat. Där gillar han att vara, med kompisarna förstås!
Gissa förresten om vi får in sand hemma...
H håller på att få nippran över all sand 
Ha, ha, vi kan säga att vi bor i ett sandslott!

Det är lika roligt tjugonde gången på väg upp till rutschkanan!


Fortfarande lika nice-ans väder. Helt otroligt!
Nu ska banne mig inte ens jag klaga när höstmörkret kommer krypande!
(Är annars rätt bra på att gnälla om att sommaren varit usel)

Lilla E på äventyr med spark-bilen. 

Synd att min feta skugga är i vägen annars hade det här nog blivit en rätt mysig bild...
Stora E var iväg på på kalas och kommer precis hem här. 
En liten stund efter att bilden är tagen bryter stora kalabaliken ut. 
Stora E trillar av cykeln, går som tur bra, han hade ingen fart. 
Sedan ramlar lilla E av Bobby-bilen. Går bra där med men vilket liv!

Suget efter att baka håller i sig. Tyvärr är det likadant med däckandet på kvällarna så det blir inte så mycket med det. 
Är glad att jag lyckades släpa mig ut tidigare idag på promenad-/löprunda. 

Nu är det sent som attan, måste sova!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar