onsdag 25 september 2013

Ensam kväll och min farmor är lite av en lokal-kändis!

Om inte allt för länge kommer det ut en bok om hennes liv också som pappsen och mamsen har hjälp till med. 
Så häftigt och igår var hon i tidningen!


Idag är H iväg på fotboll i Växjö.
Kalmar FF möter Öster och det kan man ju inte missa! ;-)
Hade faktiskt själv tyckt det hade varit kul att följa med men någon får vara hemma med barnen och med statusen på min rygg nu hade det inte gått ändå. 

Har fortfarande riktigt ont i ryggen, men jag ska försöka att inte vara stilla utan röra på mig, inte helt lätt när det gör riktigt ONT!
Men, då tänkte jag att när jag lider så dant kan jag passa på att göra något som är kul OCH gott! :-)
Så hör kommer ett smakprov på vad bästa inlägg kommer att handla om. 
MUNKAR!


Nu säger jag godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar