måndag 9 september 2013

God morgon, god middag, god kväll!

Det här är knappt ok... Klockan är 06:06, på väg till jobbet, nästan framme. 

Svårt att se med risig bild, men det ser ut som att det glöder i moln-kanten. Fint!

Bilden som kan få heta "det-blev-inte-riktigt-som-jag-hade-tänkt".
Fin byggnad, fin himmel, fin tanke...
Kunde blivit bra... :-D

Igår kom det ett paket i brevlådan. 
Nappar!

Har beställt ett gäng nappar till lilla E som hon kan ha på förskolan. 
Mycket praktiskt, hade det till stora E också, så vet personalen vilken som är hennes och så försvinner de inte lika lätt. Har nog blivit av med 5-6 redan, men det är ju inte så konstigt, är ju helt omöjligt för personalen att ha koll på alla nappar om de är onamnade!

Idag kom min älskade mamma hem efter att ha varit iväg på mässa med jobbet och efter det for hon direkt iväg till Paris i några dagar. 
Ah, tänk om man hade kunnat följa med och bara gå och strosa runt, och shoppa lite såklart! ;-)
Får bli en annan gång om inte allt för länge förhoppningsvis!
Med sig hade hon en hel hög med kläder till lilla E och så en väldigt, väldigt fin tröja till stora E...

En väldigt glad och nöjd kille var det!

Lite trött ser han allt ut här mitt lilla hjärta ❤
Det var fantastiskt bra tajming, för idag när vi kom hem så gick han raka vägen in till soffa, la sig under filten och sa att han frös. Och då var det ändå varmt ute. 
En kvart senare sov han, min stackars lilla fining!
Nu måste jag sova. Känner mig inte helt hundra jag heller och på fredag måste jag vara piggelin. Då bär det av till Köpenhamn med jobbet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar