lördag 7 september 2013

Så sugen på att baka

Ja, jag är grymt sugen på att baka men har ingen ork alls just nu. 
Kanske har jag några bacillusker i kroppen jag med för när barnen har gått och lagt sig så total-däckar jag och orkar inte lyfta ett finger. 

Vill gå loss i köket. Hade varit kul att baka en riktigt härligt, smarrig tårta!
Ja, ja, tårta får jag väl vänta med till barnen fyller år i november/december. 

Skänken är förresten färdig-monterad nu. Lite finjustering av dörrar och lådor men annars är det klart! Äntligen, det var ingen rolig montering...


Och trilla inte av stolen nu, men idag har jag gått/sprungit!
Var ett tag sedan nu och tjena, vad jag är trött!!! Ha, ha, heffaklumpen dundrar fram :-D

Snart fixa present till en kompis till stora E, i eftermiddag ska han på kalas. 
Just nu är de på Skälby och leker och det var då jag passade på att ta mig en gå/spring-tur och få komma iväg till leksaksaffären själv. 
Är rätt påfrestande att ha med sig barnen i affären när man ska köpa något som inte är till dem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar