torsdag 19 september 2013

Trötter...

Idag kör vi bild-kavalkad. Är för trött för något längre inlägg så bilderna får (nästan) tala för sig själva.

Måste ju säga att utsikten jag har från kontoret är rätt schysst ibland! 

Synd att man inte kan titta ut hela dagarna :-D

Idag är det torsdag och torsdagar är fotbollstränings-dag för stora E. 
Nu kör vi igen!
Lilla E fick vara hos sin farmor så fick jag äntligen spana in min fotbolls-kille ordentligt!

Dags för samling.

Av någon anledning samlades grabbarna sedan runt hörnflaggan. 

Dags att vara målis, målvaktshandskarna på!

Halvtid in i träningen kom H från jobbet och tog över och då åkte jag och hämtade lilla E hos farmor och farfar. 
Glad och studsig var hon. ❤

Måste ju se om farmor och farfar fått någon post!

Dags att åka vem för denna gången. 

Mysigt, härligt, underbart...
Vackert!

Efter lite om och men somnade båda barnen. 
Stora E hade tidigare brutit ihop fullständigt över att han tappat bort två stora kulor, som han tidigare under dagen fått av farmor. 
Var helt otröstlig, "det var ju de enda stora kulorna jag hade!"
Eftersom han kastat dem i världens största sandhög då var det helt omöjligt att hitta dem men han försökte tappert och det var när jag sa till honom att han fick sluta leta och komma hem som han blev helt förstörd. Stackars gullet, lovade honom att vi skulle ta en sväng till leksaksaffären imorgon och se om de har några stora kulor!
Men visst somnade de sött till slut mina finingar. ❤
Det gör nog jag också snart.
Somnar alltså, förmodligen inte sött, utan tänk er mer dreglandes heffaklump! :-D
Natti natt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar