tisdag 17 september 2013

Jobba, jobba, jäkla bilbarnstol!

Ja, bara jobba, jobba känns det som. Kanske för att jag har det så bra på måndagar och fredagar och bara jobbar halva dagar då. Så när jag jobbar heldagar känns det som man inte hinner med någonting. 

Ikväll har jag svurit lite när jag skulle installera bilbarnstol i mammas bil. 
Slutade med att vi bytte bil och jag får titta på det igen imorgon för den sitter inte riktigt. 
Det var mörkt och det var lite jobbigt att stå i mörkret och meka!

Lilla E myser i sin fåtölj med gose-Pingu. 

Lite syskon-mys och kramar efter middag ❤ 
Lilla E gillar Rorri racerbil. Sötnosen!

Lite fin utsikt från fönstret ikväll!

Jag avslutar med två bilder jag såg på Facebook igår. 
Så kul!

:-D

Och sist, men inte minst... Ge ALLTID 100% på jobbet!!! Ha, ha, skrattar så jag gråter!

Nu en stund i soffan innan kudden väntar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar