onsdag 4 september 2013

Inte så svårt att gå upp

när man möts av det här

på vägen till jobbet

Tror jag håller på att bli gammal...

Kan inte få nog av sådana här bilder och skulle nog kunna sitta ute och titta på de här soluppgångarna jämt!

Utsikten från mitt kontor. Inte fy skam :-)

Now for something completely different...

Det här är jag, eller, ja, inte riktigt men
Årets badboll 2013, det är jag! :-D
Jag hade gått upp mest under sommaren av oss tre på jobbet som är med i dettavikt-projekt så då fick jag detta fina intyg så att jag inte skulle glömma min "prestation".

Nu kör jag hårt och ska försöka vinna nästa tävling, och faktiskt gå NER i vikt, inte upp! :-D

Stora E frågade igår om han fick diska medan H duschade och jag nattade lilla E. Mitt älskade hjärta! ❤
Så fin så man smäller av!

Idag var det kanon-väder igen så jag kom på den "briljanta" idén att vi skulle äta middagen vid picknick-borden vid nya lekplatsen. 
Lagade mat och packade en väska med det som behövdes. 

Jag borde kanske kommit fram till innan att det inte var någon bra idé... För vad ville barnen göra? Äta?

Nej, såklart inte, några små mus-bett sedan ville de såklart leka!

Min tallrik med smarrig omelett förblev orörd, fick äta när vi kom hem. 
Stora E stack iväg till sandhögarna en stund innan det var dags för simskola och lilla E sprang och åkte rutschkana om och om igen. 

Snart dags att knyta sig!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar