lördag 31 augusti 2013

Massa bakning! :-)

Yes, idag har det blivit både kärleksmums och "grottor". 
Tyvärr blev inte grottorna så smarriga, vet faktiskt inte hur jag tänkte...

Tänkte jag skulle vara lite crazy och smaksätta degen. 
Tänkte: " melon är ju gott"...

och lakrits...
Men vad är det för smak-combo egentligen???
Blev inte så bra, men inte tillräckligt illa för att slänga heller. 

Får försöka hia mig nästa gång och inte gå helt "bananas"!

Eftersom melon/ lakrits-grottorna blev liiite misslyckade så ville jag försöka få till något som faktiskt blev gott. 

Blandade lite kvickt ihop en kärleksmums-smet medan lilla E fortfarande sov middag. 

Har inte provsmakat än, hoppas de blev smarriga!

Tänkte bjuda på dem imorgon när jag ska vara barnvakt åt två barn som kommer hit när deras pappa och H ska köra cykeltävling på Öland. 
Men, de måste skäras upp och då blir det nog till att nalla lite!

Om ni inte hör av mig mer så lär jag ha svimmat av att ha fyra barn här samtidigt!

Avslutar med en härlig sen-eftermiddags-bild. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar