fredag 30 augusti 2013

Dagens kontraster.

Idag på morgonen när jag tog mig till jobbet var det så här härligt!

Så underbart vackert så man blir nästan lite gråtmild ;-)

Vattnet låg som en spegel och glänste i solljuset!

Inte kunde man tro att det några timmar senare skulle se ut så här...

Men vad gör det, det är fredag. 
Och om en stund väntas Kina-mat och fredagsmys på hög nivå!


Igår fick jag stressa hem från jobbet, då jag kom på att det var fotbollsträning för stora E.
Barnens farmor hade hämtat dem på förskola/skola och jag snurrade in som en virvelvind med socker-kick!
Tyckte jag hade varit så duktig och gjort en påminnelse i mobilen, men en timmes förvarning är ju alldeles för optimistiskt!
Vi hann i allafall, efter high speed-matlagning och påklädnong av träningskläderna i racer-fart. 

Nu ska jag börja fundera på vad jag vill ha för kina-mat!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar