onsdag 7 augusti 2013

Tisdags-lyx och onsdags-ångest...

Igår kväll smaskade jag i mig lite, eller rättare sagt, ganska mycket, av nektarinmarmeladen jag gjorde för ett tag sedan.
Den var helt ljuvligt god med brie- och Västerbottenost!
Det blev lite över. Kanske blir det lite idag också, med ett glas vin till!
Det är ju trots allt lill-lördag!
Här har vi fina lilla E i en klänning som jag tycker är så söt! Köpt i Danmark :-)

Just nu håller jag på att smälla av! Jag stör ihjäl mig på mig själv!
När jag gick på semester hade jag några viktiga papper på jobbet som jag börjat fylla i som ska in till stora E:s och lilla E:s dagis/skola. 
Och nu kan jag inte för mitt liv hitta dem!
SUCK PÅ MIG SJÄLV!!!
Måste ha hittat världens bästa ställe att lägga dem på...
Just nu ligger jag i soffan och deppar över faktumet att jag måste skriva ut nya blanketter med schema, kontaktuppgifter och försöka komma ihåg alla andra papper jag hade i den luntan, samt ta reda på vilka tider lilla E:s inskolning är nästa vecka, för det hade jag också där...

Ja, har man inte tillräckligt att göra så skaffar man sig...
Nej, nu struntar jag i det här och mumsar på detta istället:
Idag har jag även grannens smarriga hallon-marmelad till smarrigheterna från igår. 


Hoppas ni har en mer avkopplande kväll än jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar