onsdag 14 augusti 2013

Ge mig motivation!!!

Ja, det skulle jag verkligen behöva hjälp med!
Jag vill så gärna få ner lite i vikt och framförallt få till lite kondition. 
Men... Jag orkar inte! 
Jag skulle behöva någon som släpar ut mig på en rask promenad och senare även en löprunda, som kan peppa på ett bra sätt. Men som samtidigt känner mig så väl att inte pusha när jag verkligen inte orkar mer. 
Vi får väl se om jag orkar ta tag i mig själv, för en sådan person dyker nog inte upp bara sådär :-D
Vardagen med nya rutiner med barnen får nog sätta sig först. 
Problemet är att det alltid dyker upp nya ursäkter. Det är jag mästare på för att slingra ur mig från träning!

Fjärde dagen av inskolning gick bra! 
Idag var det stora E som var lite mer reserverad när vi kom till fritids. Men inte värre än att det gick över så fort han hittade en kompis! 
Lilla E vinkade glatt till mig när det var dags för mig att säga hej då och gå till personalrummet i en timme ( hon fattade nog inte vad som väntade)
Hon hade blivit ledsen precis på slutet, såg att hon var ny-gråten :-(
Men det hade gått över fort, sa dem, när de hade distraherat henne med något annat kul att göra. 
Imorgon är det samma deal som gäller. 
Hoppas det går bra!

På eftermiddagen var det dags för stora E:s fotbollsträning.

H jobbade fortfarande så jag fick ha med mig båda barnen. Gissa om det är svårt att hålla lilla E borta från planen och storebrorsan...

Här en liten stund när hon faktiskt sitter ner, och snattar av stora E:s vattenflaska...

Blev en skvätt över till honom själv!

Nu: sooooova!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar