tisdag 27 augusti 2013

Yippie!

Idag låg det en trevlig liten present i brevlådan till mig: tidningen BAKA!!!
Har just bläddrat igenom den en första gång, underbart!
Det var nästan lika heligt som när Ikea-katalogen kommer ut, vilket den ju faktiskt gjorde här för någon vecka sedan. 
Jag har norpat åt mig ett erbjudande som gav mig tre nummer av BAKA för en väldigt liten peng och får då dessutom hem den i brevlådan och lite tidigare än den kommer till butikerna. :-)


Härligt inspirerande. Skulle helst vilja ställa mig i köket och gå loss med en gång!
Men tiden och tröttheten vill något annat. Sedan är det ju en dag imorgon också. 


Mattias, som har bloggen Bake My Day har skrivit om när han varit i Paris och gått loss på alla smarriga bakverk, härliga tips på ställen om man ska dit!


Mums, mums!

Nu ska jag nog försöka slita mig från tidningen och ta mig till sängen. 
Var uppe okristligt tidigt, var på jobbet vid 6, så det är verkligen dags att slänga sug på kudden!
Värdelös bild, men det var en otroligt härlig soluppgång när jag tog mig till jobbet, den enda fördelen med att vara uppe så tidigt!




Nu, sussa kudden och snarka lite ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar