torsdag 29 augusti 2013

Risig...

Känner mig risig och hängig. 
Ont i halsen och seg i kolan. 
Har ändå varit på jobbet. Är inte tillräckligt sjuk för att stanna hemma. 
Igår så däckade jag dock med lilla E. Vaknade till efter någon timme men bestämde att det var lila bra att försöka somna om och det var inga problem. 
Kanske därför jag orkade upp idag när jag fått sova så länge!

Härlig himmel på väg in till jobbet!
Blir genuint glad i själen över att det fortfarande är sådana härliga sensommar-dagar!

Nu har vi lite kvälls-häng här hemma, stora E rockar loss ;-)

Ska försöka hålla mig vaken över nattningen idag men ändå försöka komma i säng i vettig tid. 
Imorgon är det bara halv-dag på jobbet, så härligt lyxigt!!!
Hoppas jag kryar på mig! (Känns den igen Elin? ;-))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar