tisdag 20 augusti 2013

Kaos-dag men ändå bra...

Ja, så skulle man väl kunna beskriva dagen...
Lilla E har väl inte haft någon höjdar-dag, men vi andra har haft det rätt bra!
Lilla E somnade på förskolan innan lunchen, vilket resulterar i att hon vaknar när jag kommer och vi får ta lunch när vi hämtat Eric och kommit hem.
Allt blir upp och ner och hon har varit i mer eller mindre kaos-tillstånd hela dagen. 
Hade en liten topp när det var ok när vi hade besök av min vän och kollega med son. 

Stora E hämtade hem en kompis och de var här och lirade boll medan vi hade besök. 
Det blev mjukglass till fikat, yum, yum!Mysigt med lite sällskap, har känt mig lite halvt isolerad när vi haft inskolning. Men kände att jag hade tankarna "all over the place" som prins Daniel skulle ha sagt ;-)
Ögon i nacken måste man också ha för det lilla yrvädret till dotter är snabb som en vessla!
Medan lilla E var på förskolan och stora E på förskoleklassen så var jag så extremt hurtig och var ute på en gå-/ springrunda!
5 minuter gå och en minut springa i en halvtimme. Räcker gott för mig nu, mer klarar inte min otränade lekamen av! :-D
Innan dess hade jag tagit en runda på Ikea och spanade på en skänk jag ville ha till köket. Tyvärr blir den nog alldeles för stor... Får nog tänka om. 

Ikväll tror jag det var fullmåne och den lyste igenom så fint mellan träden.

Blir aldrig riktigt bra med telefonen, men ändå...

Nu ska jag ladda inför imorgon. 
Lilla E ska lämnas 5 timmar på förskolan! :-o
Hoppas för alla inblandades skull att hon håller sig vaken tills hon fått i sig lunch...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar