tisdag 22 oktober 2013

VAB

Idag har jag och stora E segat hemma. 
Han har varit lite bättre men fortfarande inte helt kry. 
Blir till att vara hemma imorgon också och förhoppningsvis är han på banan igen på torsdag!
Vi har slappat i soffan, spelat spel och byggt med Lego. 
Han blev genuint imponerad och mycket förvånad över att mamma kunde bygga ett så coolt rymdskepp. Han sa att han trodde jag kunde bygga ett, men inte så coolt! 
Ha, ha, min lille charmör!
Helt ovetandes om att mamma faktiskt älskade att bygga med Lego när hon var mindre! ;-)

Försökte mig även på att göra cakepops av smeten jag gjorde för ett tag sedan. Men tji fick jag...

Total-haveri!!!
Smeten var alldeles för lös, vilket resulterade i att allt bara smälte och ramlade av pinnarna när jag doppat dem i smält choklad. 
Snyggt, eller hur! :-D

Nu väntar sängen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar