måndag 7 oktober 2013

Måndag, seg och trots, eller nåt...

Ja, vad ska jag säga, lilla E hon tänjer verkligen på gränserna. Eller rättare sagt, hon försöker spränga dem på de mest högljudda och brutala sätt man kan tänka sig!
Idag har det blivit ett vällt bord, medvetet utspilld mjölk, skrik tills öronen blöder och lite annat smått och gott. 
Men jag väljer att stanna där, ber till högre makter att det är en övergående fas och upprepar som ett mantra för mig själv att hon ju är en go' och glad liten tjej, för det mesta ;-)

Japp, måndag och jag sällar mig till lemmel-tåget och tar mig in till stan och jobbet. 

Tur att det är fint på vägen in till jobbet. 

Passar på att njuta när man ändå står still i lemmel-tåget. 

Underbar soluppgång!

Några som trotsar bil-lemmel-tåget och kör på cykel-lemmel-tåget istället :-D

Nya dojs till kidsen :-)

Idag ska jag försöka komma i säng i vettig tid. Igår blev det en smärre katastrof. Var fortfarande seg och risig så jag sov middag med lilla E och somnade med henne när jag nattade för kvällen. H var uppe och väckte mig några gånger men jag bara somnade om. Kom ner-lullande vid strax innan tio, gjorde iordning för morgonen och sedan kunde jag inte somna. Låg vaken lääänge, sista gången jag kollade klockan var hon halv två! :-o
Så idag har jag varit sådär lagom kul, spännings-huvudvärken kom som ett brev på posten...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar