torsdag 17 oktober 2013

En sorglig dag

Idag slog bomben ner, Henrik Rydström slutar spela fotboll.
Känns vemodigare än jag trodde.
Så länge jag har varit intresserad av FF så har han varit där.
Jag är glad att han kommer vara kvar i organisationen Kalmar FF. Han kommer med sitt stora Kalmar FF-hjärta otvivelaktigt tillföra mycket positivt till föreningen.

Vi såg Henrik igår, när vi var på simskola jag och stora E. Han satt och såg lite nere ut vid ett bord.
Nu idag läser jag på Barometern att det var där som han hade en intervju med en reporter från Barometern. Klart som tusan att det säkert kändes lite vemodigt att prata om det!

 Tack mannen för allt du har gjort för klubben!
Keep up the good work, nu i en lite annan tappning än på plan bara.

Vi fortsätter på fotbolllatemat, men lite roligare :-)

Stora E:s fotbollsträning. 
Idag gjorde han en kanon-träning!
Fokuserad till tusen, mål, målgivande passningar, kämpa-glöd för att roffa åt sig bollen, ja, det mesta blev rätt idag!

Mamman fick sig en kopp kaffe (eller, ja, hade kokat sig en kopp att ta med) för att hålla sig varm i regnet.
Bra förberedd med stövlar och paraply var hon också! ;-) 


Snart måste jag ta tag i födelsedags-planeringen för stora E. Baka tårtbottnar, bullar, kakor, muffins. 
Kanke inte allt det där, men bestämma vad det ska bli måste jag ju göra snart!

Nu väntar sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar