torsdag 10 oktober 2013

Thank God it's friday, tomorrow!

Ja, verkligen tur det är fredag imorgon!
Jag är så slut som jag bara kan bli. (tjatar om att jag är trött mest hela tiden tycker jag. Säkert jättekul att läsa om...)
Veckorna bara rinner på känns det som. 
Hade ju tänkt börja prov-modellera lite på stora E:s kommande födelsedags-tårta, men orken har verkligen inte funnits där. 
Får se om det blir bättre till helgen. Isåfall lovar jag att lägga upp lite bilder från test-omgången! :-)

Idag var det fotbollsträning, som vanligt :-) Regnet hängde i luften så det var bäst att ha med paraply ifall att. 

Full fart på träningen. Stora E tyckte, som vanligt, det var roligt. 
Men, filosofisk som han är, konstaterade han att det är ju ännu roligare om man gör mål och vinner. 
Min fining! ❤
Min andra fining fick vara hos sin farmor och farfar och leka medan vi var iväg ute i kylan och tränade. Det var egentligen inte jättekallt, men när man står still så blir det lite kyligt om baken efter en dryg timme.
För att göra saken ännu lite jobbigare så hade jag en hel svärm med myggor surrandes över huvudet. 
Hallå! Lever de fortfarande???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar