söndag 6 oktober 2013

Liket lever!

Eller nästan i allafall...
Helgen har varit riktigt seg, både jag och H har varit risiga. 
Båda barnen har varit pigga vilket gjort det ganska svårt att försöka kurera sig. 
Som tur är har stora E varit ute och lekt nästan hela helgen. Har byggt koja, gjort "ninja-stjärnor" och annat kul med kompisar. 
Idag har vädret varit riktigt härligt och stora E har knappt varit inne på hela dagen. En kompis ville leka, men eftersom vi var risiga så sa vi till dem att de fick vara ute isåfall. 
Sagt och gjort, från 9 i morse till halv sju ikväll har sötnosen varit ute, har till och med ätit ute! ❤

Det här mötte mig när jag kom ner igår, blev såklart inte lika bra på bild som i verkligheten... Men fint var det, himlen var orange!

En av dagens aktiviteter, prickskytte på tomma MER :-)
Och så lilla E "style", senaste modet med FF-tröja och stövlar, byxor överflödigt! :-D

Hittade ett fint löv på bordet ute, med ett hål i mitten som såg ut som ett hjärta.

Eftermiddags-solen var underbar!

Älskar denna bilden, fångade dagen perfekt, varm och solig höstdag. 

Är glad att jag orkade vara ute lite idag. 
Lilla E också skulle jag tro, hon var rätt sur igår när hon såg att stora E var ute en del, men då orkade vi verkligen inte masa oss ut och så var det dessutom regnigt och kallt. 

Borde lägga mig, jobb imorgon. 
Men jag somnade med lilla E idag och H var uppe ett antal gånger och väckte mig men jag somnade om hela tiden. 
Skulle egentligen fortsatt sova men hade lite som behövde göras i ordning inför morgondagen. Sedan var det kört och nu är jag nästan pigg....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar