fredag 25 oktober 2013

Ja, här har det varit stiltje

Känns som det var länge sedan jag uppdaterade, men när jag kikar efter var det ju faktiskt inte sååå länge sedan :-)

I torsdags var det tillbaka på jobbet efter två vab-dagar. 

På eftermiddagen blev det fotbollsträning, sista utomhus-träningen, nu blir det inomhus till april nästa år. 
Då är det söndags-eftermiddagar som gäller, passar mycket bättre då att man slipper stressa till träningen mitt i veckan efter jobbet. 

Tidigare igår, på lunchen var jag och inhandlade godsaker från det här stället, The British Fudge Company. 

Onsdag till lördag är det något som kallas International Food Market som är på turné och har landat i vår lilla stad! Mycket smaskigt, men hann bara med detta på lunchen.
Hoppas på att kunna ta en liten sväng till imorgon. 

Så galet många olika sorter att välja på!
Blev att plocka på sig "lite".

Men även om jag bara tog en bit av allt som såg smaskigt ut så blev det väääldigt mycket :-D

Men, håll i hatten nu, det blev innan fudge-shoppingen ett besök på thai-restaurang buffé... Detta gjorde att jag blev så mätt att jag inte ens ville smaka ens en liten bit av det smaskiga i påsen.

Det blev istället en provsmakar-tallrik på kvällen, när barnen lagt sig. 

Magiskt ljus över stan idag, blir ju aldrig så bra som i verkligheten, särskilt inte med mobilkamera. 

Imorgon är det 90-talsfest och jag har laddat genom att åka hem till föräldrarna och rota fram någon über-snygg outfit. 

Nu nana kudden!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar