lördag 20 april 2013

Möre Cup

Ja, imorgon är det premiär-dags för stora E att delta i sin första fotbolls-cup!
Ska bli spännande att se vad han tycker om det, fyra mini-matcher är det tänkt att de ska spela.
Han ser fram emot det, kanske mest för att han och bästa kompisen hamnade i samma lag! ;-)
(De är så många i hans årskull i laget så de får dela upp dem i mer än ett lag för att alla ska få möjlighet att spela)
Vi hoppas på bra väder för hela familjen drar dit och hejar fram honom.

Så, ikväll har jag sprungit runt som ett skållat troll och packar extra kläder, stekt pannkakor, bakat muffins, skurit frukt och förberett så mycket jag bara kan inför morgondagen.
Så nu är vi förhoppningsvis laddade för en härlig fotbollslag!
Det blev två sorters muffins, vanliga vaniljmuffins och vaniljmuffins med non-stop. Det blev bara en plåt men det räcker förhoppningsvis till stora E och kompisarna :-)

Tidigare idag firade vi min mamma som fyller år på måndag. Det en härlig stund tre i föräldrarnas trädgård och sedan blev hämtning av kinamat och sedan smarrig tårta! Lilla E var inte på sitt mest strålande humör, tror hon håller på att bli förkyld för näsan började rinna idag. Hoppas verkligen hon är ok imorgon så vi kan komma iväg till cupen allihopa! Annars blir det jag som får stanna hemma med lilla E. H ser fram emot denna cup minst lika mycket som stora E! ;-)
Nu ska jag slänga mig i sängen, eller rättare sagt, lägga huvudet till rätta på kudden, för jag ligger redan i sängen :-D
Blunda en stund innan lilla E vaknar!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar