torsdag 4 april 2013

Min stora lilla kille!

Vad tiden går snabbt ibland, för snabbt!
Stora E har de senaste två dagarna varit ute och lirat bandy på gatan utanför huset med kompis/kompisar.
Igår var vi ute, jag och barnen och då kom det en kille stora E lekt lite med innan, borta vid lekplatsen. Han hade med sig sin bandyklubba och när stora E såg det sa han förhoppningsfullt: "Undrar om han vill spela lite med mig?"
Och det var ju till honom han var på väg :-)
Han hade sett att stora E hade ett bandymål.
Sedan lirade de i två timmar och var så duktiga med att ta undan målet och ställa sig på trottoaren när det kom bilar och körde förbi. Vi var då inne för vi hade varit ute en lång stund innan och lilla E hade blivit lite kall.
Idag kom han förbi igen och då hade stora E precis varit iväg hos en kompis som följde med oss hem och så spelade de alla tre.
Känns som att han blir stor och självständig i rasande fart min lilla, stora E...
De växer så snabbt och nu är han ju nästan stora killen!
Dock kommer han, förmodligen motvilligt som tusan, alltid vara min lille plutt och världens gosigaste kille ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar