torsdag 18 april 2013

Här var det lite blogg-torka!

Den här veckan har rusat iväg. Så härligt att det är fredag imorgon!

Det har inte hänt så där värst mycket i veckan.
Mest vanlig vardag.
Stora E har varit på BVC och haft sitt avslutningssamtal innan han "skeppas över" till skolan.
Med det besöket så ingick en spruta...
Nu är han ju så stor så man måste säga att det är en spruta på gång och jag trodde att det kanske skulle bli ganska jobbigt, han var lite stissig innan och när han kom in i rummet så satte han sig och drog upp tröjärmen direkt.
Men, han var SÅ duktig, han grät inte och sa inte ens "pip".
Min fina, fina kille! ♥
När det var klart valde han en fin dino-tatuering som skulle på så fort det bara gick!

Bakning har jag inte haft någon ork till.
Vill verkligen, men har ingen energi alls. Hoppas den infinner sig snart!

Hade lite förhoppningar om det ikväll, stora E och H var iväg på fotboll och jag tänkte att det kunde vara bra tillfälle för bakning då när jag fått lilla E i säng. Men, gissa vem som somnade med lill-snuttan, vaknade vid nio och var helt mosig så det var inte läge för att plocka fram mjölet och Co.

Fotbollen ja, det är ju total katastrof vilken dålig publiksiffra det var idag. När ett lag som Elfsborg kommer på besök MÅSTE det komma fler än drygt 5000, oavsett om det är "mitt-i-veckan-match" eller inte.
Här måste Kalmar FF verkligen göra något för att få tillbaka folket till matcherna!
Själv hade jag gärna gått om det inte varit så att det var så att det var på kvällen, så lilla E skulle sova, försöka natta henne på Arenan inser jag ju är rätt kört ;-)
Hoppas hur som helst på bättre publiksiffra kommande hemma-matcher!
Nu, slappa i soffan innan det är dags att nana kudden igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar