fredag 18 januari 2013

Trött!

Igår var ju planen att jag skulle pyssla med min lilla blomma jag gjort häromdagen.
Ja, men tjena!
Däckade med lilla E när jag nattade henne. H nattade stora E och sedan susade han direkt till träning, så jag vaknar när han kommer hem vid halv tio... Lattjo...
Det är andra dagen i rad som jag gör det och det är rätt påfrestande för det betyder ju att jag kan inte somna i vettig tid utan ligger vaken och försöker sova, men slutar bara med att man grubblar och funderar en massa istället.

Idag är det iallafall fredag. H ska iväg på After Work med jobbet och vi ska ha lite fredagsmys hemma jag och barnen.
Sedan hoppas jag att jag kan hålla mig vaken ikväll och inte somna vid nattningen. Men risken är väl rätt stor när jag ska natta båda.

Ha en härlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar