lördag 26 januari 2013

En mysig dag ❤

Har lunchat, fikat och shoppat lite (dock inte till mig själv, utan till barnen) Lilla E var med men var så snäll och sov medan mamma åt och fikade ❤
En mysig dag med sällis av min underbara vän som jag saknat mycket senaste tiden.

Pojkarna var iväg på lekland och härjade. Stora E är helt galen i lekland och skulle nog kunna bo på ett :-)

Ikväll provade jag att göra en Skylanders-figur i marsipan, det gick inget bra :-( Till mitt försvar är det ju första gången jag försöker, så jag får väl kasta mig in i det igen och försöka och försöka och försöka... (Tills jag inser att det inte kommer att gå och får köpa en färdig figur eller ätbar bild...)

He, he, trägen kanske vinner?
Nu ska jag dregla kudden.
(Lite tidigt en lördag, jag vet, men H kollar NHL, vilket jag tycker är dö-boring, och så är jag lite trött)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar