onsdag 23 januari 2013

Lakrits-pipa och Notting Hill

Det blev en seg kväll.
Somnade som vanligt vid nattningen.
Nattade lilla E och det är ju så sövande när hon burrar in sig och myser loss så det är väldigt svårt att inte somna själv.
H väckte mig dock, så det blev inte så länge som jag sov. Tur det, annars hade jag väl vaknat vid tolv och inte kunnat somna om...
Nu sitter jag i soffan och slappar framför tv:n och Notting Hill. Rhys Ifans rollkaraktär är bara helt underbar, jag skrattar så jag gråter åt denna underbara bi-roll!
Framför mig står även en tom ask som det legat lakrits-pipor i.
Jag är barnsligt förtjust i dessa små godingar. Särskilt när man får tag på alldeles färska, och det fick jag idag.
Så, nu har jag ätit oanständigt många, hur många är nog lika bra jag håller för mig själv ;-)

God nattens på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar