lördag 26 januari 2013

Min älskade lille pojk!

Igår kväll var jag hemma själv med barnen och vid nattningen så ville stora E kolla barnprogram medan jag nattade lilla E.
Vi gick upp och vällingen slank ner fort som attan som vanligt. Lilla E buffade och vände sig och kom inte riktigt till ro trots att hon var helt slut.
Då hör jag stora E komma upptassande
i trappan och in till vårt sovrum.
Han ville inte vara själv längre ❤
Tänkte att nu är det kört, nu kommer lilla E aldrig somna.
Men stora E lägger sig med oss i sängen och håller om sin lillasyster, supermysig!
Sedan somnar han själv nästan med en gång, inte långt därefter somnar lilla E också. De var så fina! ❤
Höll på att ta fram kameran, men kom att tänka på en gång när vi gjorde det och lilla E vaknade med buller och bång. Men det var verkligen ett sånt tillfälle man verkligen vill föreviga! Får pränta in bilden i huvudet istället!
Sedan somnade jag själv, var ju lite seg i kolan, men känner mig faktiskt redan lite bättre.
Nu dags att nana igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar