måndag 7 januari 2013

Måndag, måndag...

Inte världens roligaste dag när man ska till jobbet...
Helgen har varit trevlig!
På lördagen blev det först lekland och sedan "Ladies Night" på kvällen.
Alltså, inte riktiga Ladies Night, showen, utan ett gäng tjejer som träffas hos varandra då och då. Äter och dricker gott och har det allmänt nice! :-D
Söndagen var jag allt lite seg och då passade stora E och H på att åka iväg till ishallen. Stackars lilla E fick vara hemma med sega mamman ;-)
Jag fick mig i allafall en extra sov-lur när lillan sov middag. Välbehövligt!

Jag har för första gången provat på att göra praliner. De blev smarriga, men inte vidare fina. Men jag antar, eller hoppas, att övning ger färdighet!

Det blev mörk choklad med fyllning, dulce de leche. Yum!
Är inte riktigt klar, tänkte jag skulle lägga lite havssalt längst upp så blir de nog snäppet bättre!

Bilderna blev riktigt usla, så jag ber om ursäkt för det, men vill ju ändå visa dem!:-)

Nu måste jag försöka sussa lite!
Natti!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar