måndag 27 maj 2013

Måndag och tårta!


H fyller år till helgen och jag hade tänkt överraska med en tårta i form av en fotbolls-arena. 
Har köpt en form som jag tror att han inte har sett. 
Vore kul att få till en utan att han märker något men då får jag nog åka hem till mina föräldrar och göra en skulle jag tro.
Här har vi coola formen :-)

Funderar på en variant jag inte gjort innan. Knäppt jag vet, inte helt smart att ge sig på något man inte gjort innan. 
Klurar på att pensla formen med choklad och sedan fylla med en mousse lite frukt kanske och en sockerkaksbotten. 
Inspirationen har jag hämtar från Bake My Day som jag såg hade gjort en sådan och det ser så gaaaalet gott ut! :-)

Idag har jag oljat in ett plank på altanen sin senare ska omålas. Jäklar vad man ban vara händig ibland va?!

Blev väldans sugen på att göra dammsugare nu ikväll. Men när jag kom in ny vaknade lilla E så ny ligger jag och väntar på att hon ska somna till ordentligt så jag kan lägga tillbaka henne i egna sängen igen. 
Är även sugen på biskvier. Så himla smarrigt med hemmagjorda ju!
Men när ska jag hinna göra allt??? ;-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar