söndag 1 april 2012

Jag vill baka!!!

Ja, nu kliar det i fingrarna! Har inte bakat på ett tag och känner mig desperat efter lite bakning. Tyvärr verkar det som att det får dröja ännu längre, lilla tjejen har ju som bekant inte varit på humör senaste dagarna och tror nu att det kan bero på att hon kanske är förkyld, hon har snorat lite idag. Vid läggdags av sonen idag så kändes han lite varm och hängig, så nu blir det väl sjukstuga här hemma. Hua, jag som är helt slut efter hennes skrikdagar. Bara att ladda upp och gå och lägga sig tidigt. Under skrikdagarna har jag gått och tröstat mig med att norpa en sådan där misslyckad macaron lite då och då, men nu är de slut så jag hade behövt lite terapi-bakning och något mer att mumsa på om det väntar sjukdagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar