måndag 2 april 2012

Jag hade tyvärr rätt...

Det var tyvärr sjukstuga i antågande som vi befarade. Sonen fick skyhög feber under natten. Men, han sov till halv elva och lilltjejen till 10, så mamman är hyfsat utvilad, just nu i allafall. Ikväll skulle jag tro att situationen är annorlunda. Det märks väldigt väl när sonen är sjuk. Han är i vanliga fall en pojk med mycket spring i benen. Men idag är det soffläge och barnprogram som gäller. Då är han risig min lille sötnos. ❤ Lilltjejen sussar på min arm och är snorig. Ska försöka att lägga ifrån henne så att jag kan få något gjort och kanske i allafall få surfa runt en stund efter lite inspiration till bakning. Det är nästan lika kul som bakningen i sig att se på andras häftiga kreationer och idéer. Lite påsk-inspiration skulle inte sitta fel. Känns dock som att det kan bli svårt att hinna få till någon påsk-bakning med sjukstuga. Det finns ju en hel del annat som måste prioriteras innan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar