söndag 1 april 2012

Goodmörning!

Se där ja, fy f-n vad jag är mör idag. Nej, inget vilt festande, men en liten tös som inte varit tillfreds med tillvaron de senaste dagarna. Det blev ingen fest för mig igår, vi var bortbjudna, men det var bara att stanna hemma när det är och har avritning en sådan dag. Antagligen ska jag inte klaga, hon sover för det mesta om nätterna, men jag gör det ändå... Nästan hela hennes vaken-tid har bestått av skrik/gråt och jag kan inte komma på vad det är. Känner mig helt urblåst i huvudet och så tycker man så synd om det lilla trollet. Tycker även synd om storebror, mannen var iväg på fotbolls-premiär, men som tur var fick jag lite mat hemma hos föräldrarna och sonen fick leka lite med dem. På kvällen kom barnens farmor och farfar på besök och lekte med honom och hjälpte till med nattningen medans jag tog hand om skrik-tjejen. Just nu sover hon och jag håller tummarna för att dagen blir bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar