lördag 20 juli 2013

Slö-dag

Idag har vi bara tagit det lugnt och varit hemma och slappat. Vi fyllde plask-poolen så barnen har kunnat doppa sig om de känt för det. 
Lilla E:s stora nöje idag har annars varit att studsa studsmattan. Verkar som hon saknat det lite när vi varit iväg för hon se velat vara där nästan hela dagen!
Stora E har sprungit och lek med kompisar, så ordningen är återställd :-)
Själv har jag roat mig med att rensa lite ogräs. Har varit ganska skönt att sitta i gräsmattan och små-plocka lite medans barnen sprungit runt :-)

Jag har dock varit lite ur form senaste dagarna då jag, smart som jag är, råkade glömma mitt Levaxin, mot sköldkörteln, när vi var i Danmark. Detta resulterade i att jag nu är lite seg i kolan. Det tar några dagar innan det visar dig, så som tur var kände jag mig ok medan vi var i Danmark. Hoppas på att ordningen är återställd med det också snart ;-)

De hör fina kopparna fyndade jag på Village när de hade utförsäljning för någon vecka sedan, riktigt mumsiga att dricka sitt kaffe ur också :-)
I bakgrunden syns lite av skörden från Danmark, Tuborg guld, på flaska! 
Slurp!

Nu kliar det i fingrarna att få baka lite. Men, vädret stoppar mig, det är så fint så man vill ju inte vara inomhus i onödan!
Ska inte klaga, har varit kanonväder under semestern hittills. 
Det blir tid för bakning så småningom också!

Tack och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar