tisdag 2 juli 2013

Fina Kalmar!

Fick en släng av "vilken-fin-stad-vi-bor-i" idag! Jag cyklar förbi Domkyrkan varje dag till och från jobbet och tänker oftast inte på att den faktiskt är rätt schysst :-) Men idag, när solen lyste och det var allmänt härligt (förutom den eviga vinden) så kom det ett litet sting av lycka över vilken underbart vacker stad man faktiskt bor i. På sommaren är den oslagbar!


Och nu blev jag bara för det extremt sugen på att bara lulla runt och fotografera. 

Men, idag är det inte alls aktuellt, har huvudvärken from hell. Hoppas att det är för att jag inte druckit något kaffe idag, sitter just nu och gör något åt det, sippar på en kopp och tänker nog t en till!

Hade stora planer på att baka lite till Danmarks-resan idag, men huvudvärken sätter stopp så jag slängde mig i soffan istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar