torsdag 28 november 2013

Stiltje

Ja, här händer det inte mycket. Bakningen får stå åt sidan när det är sjukstuga här hemma. Nu har turen kommit till mig. Trodde jag skulle klara mig. Var ju ändå en vecka sedan stora E var sjuk. Men nej då, klart man ska trilla dit...
Innan jag blev sjuk hann det i allafall bli liiite bakning. 

Chokladpraliner och pepparkaksmuffins. 
Pepparkaksmuffinsen hann ta slut innan jag kunde föreviga dem :-D

I lördags var vi hemma hos goda vänner och det var de som fick pralinerna. 

Lilla E somnade efter någon timme, helt slut efter mycket bus ❤
Stora E busade med deras pojk, de är jämngamla så de hade så roligt. Stora E somnade först när vi åkte hem, runt halv två på natten :-o


Dagen efter var vi rätt sega allihop, men det hindrade inte lilla E från att busa loss lite, dockans kläder fick hamna på huvudet :-D

Nu ska jag bädda ner mig och försöka sova bort bacilluskerna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar