måndag 10 juni 2013

Nya idéer!

Jag fick rabarber från min föräldrars trädgård och det slog mig...
Rabarber-biskvier, tror ni inte det kan bli löjligt gott? :-)
Jag måste prova, och det snart för det vattnas nästan i munnen på mig bara jag skriver om det. 
Men inte just idag, är grymt trött (he, he, antar att det tar att vara lång-ledig!) och det är en del moment så det får vänta tull jag återhämtat mig!

Man kan ju nästan tro att Mordor är på väg in!
Så här såg det ut igår när vi åkte hem från Öland där vi träffat vänner och myst på eftermiddagen.
Det är sådana där vänner som man vill umgås mer med, men det blir inte lika ofta som man skulle vilja. 
Och varje gång vi ses looovar jag mig själv att försöka bli bättre på att höra av mig och styra upp något...
Jag beundrar verkligen människor som i småbarnsåldern har tid och ork att behålla sin umgänges-krets!

Nu, fundera i några minuter på om det blir kringlor eller fortsatt soff-häng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar