torsdag 6 juni 2013

Lååång helg!

Det finns inte mycket som slår känslan när man går från jobbet och vet att det är början på en långhelg!
Supernice! 4 dagars ledigt!

Det var sommarfest och vernissage på stora E:s förskola idag. Vilken härlig eftermiddag det blev med strålande väder och glada barn. 
Sjöng fina sommarsånger gjorde de också!
Min lilla hårdrocks-kille!

Lilla E strultade runt på gården och upptäckte. Bra det, för till hösten börjar hon på samma förskola. Men stora E flyttar över till skolan då. Lite synd att de inte får vara på samma ställe. Hade nog underlättat lilla E:s inskolning!

Sedan susade jag och stora E iväg lite kvikt och köpte ett fotbollsmål till honom. Blev inte tid att montera innan läggdags, men det ordnade jag nu när båda barnen sov och H var iväg och tränade. 
Efter det tyckte jag att jag förtjänade ett glas rosé och lite nutella-fluff!
Mums!

Så här ligger lilla E i sin säng, tok-fia!

Nu ska jag nana kudden och får förhoppningsvis lite sovmorgon imorgon bitti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar