onsdag 26 juni 2013

Nu får det vara slut på nyttigheterna ;-)

För inte så länge sedan såg min frukost/mellis ut så här...

Men nu får det vara nog, i allafall över sommaren. 
Nu vill jag kunna unna mig fika, grillat och annat smaskigt utan att behöva tänka på att det ska vara nyttigt och behöva hålla igen. 
Och så måste jag ju ha något att gå ner till hösten ;-) He, he!

Det har blivit bilköp också. Det blev något så osexigt som en Seat Altea xl. Provkörde den igår och den lämnade mig totalt oberörd, ingen körglädje för dem öre. Men, så är det ju så att vi ska ha en bil för att ta oss fram i, inte att jag ska sitta och njuta bakom ratten. 
Jag ville egentligen ha en Prius, som jag älskade att köra, men den är kanske inte riktigt för oss när vi har två barn och en barnvagn som ska få plats i bilen. 
Kanske nästa gång det är dags för bil...

Imorgon blir det Patrik Isaksson på Kackelstugan på Öland med fina kollegan och vännen. 

Nu längtar jag efter att få mysa med de här två trollen lite mer. 

7 arbetsdagar kvar sedan blir det förhoppningsvis en härlig, varm och solig semester med familjen! ❤



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar