måndag 4 februari 2013

Inte många knop!

Denna helgen har det inte blivit många knop.
Har ju varit krasslig och vilat så mycket jag kunnat, men igår bestämde jag att det fick vara nog så jag tog och provbakade en chokladtårtbotten.
Glömde ta bild, men i ärlighetens namn är det ju inte så mycket att se på.
Dessutom blev den inte riktigt så hög som jag hoppats på, så jag ska dubbla receptet och se om det går bättre.

Sedan knepar jag fortfarande på hur i hela friden jag ska få till en Skylanders Giant Bouncer till tårtan... Har försökt att modellera en men det gick ju inte så bra och det kanske inte är bästa idén heller när man inte har gjort det innan att ge sig på det...
Har ju lite tid till att fundera så vi ska se vad jag kommer på!

I lördags var jag och lilla E hemma själva nästan hela dagen. Stora E var hos sin farmor och farfar och H var på puben och sedan på fotboll med grabbsen.
Var inte alls kurant men tog oss ut en liten stund och lilla E strultade runt i snön och var så glad fast hon halkade mest hela tiden.


Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar