söndag 24 februari 2013

Det var inte igår...

Ja, det var ju för sorgligt det här! ;-)
Det blir inte mycket bloggande nu...
Till mitt försvar ska jag radda upp en liten lista:
@ H har varit sjuk, vilket gjort
@ jag varit trött
@ jag tanke-förbereder mig för kalastårtan!
@ jag funderar kring pappsens 60-års dag
@ jag måste planera semestern (enligt jobbet)

Lite annat, icke-måsten har jag också hunnit med :-)
I fredags var jag och den bästa kollegan i världen på lite välbehövlig after work.
Tog oss en plocktallrick med godsaker och ett glas vin i Saluhallen och gick sedan vidare för en bit mat på Lilla puben.
Ett trevligt avbrott i småbarns-vardagen och eftersom vi båda har haft mycket/stressigt sista tiden så var det här riktigt välbehövligt och mycket trevligt!

Igår tänkte jag och stora E ta en spontan-bowling. Han har velat det länge så vi såg
båda fram emot det. Tyvärr gick det inte att vara så spontan, då det var smock-fullt (sportlovs-vecka)
Som tur var fanns det en tid till idag som vi snabbt bokade istället!
Så för att dämpa besvikelsen så tog vi och köpte hem pizza till lunch och sedan åkte vi till pulkabacken en stund och avslutade med ett snöbolls-krig!
Lilla E hade en mysig stund hemma hos sin mormor och morfar :-)

Idag blev det som sagt bowling. Först var dock pojkarna iväg och åkte skridskor i ishallen. Jag och lilla E hade det mysigt hemma.
Sedan bar det av, helgens händelse! Bowling! Stora E hade det super och jag också förstås, underbart med lite egentid och mys bara vi två!

Nu ska jag njuta av de sista minutrarna på helgen innan jag går och dreglar kudden!
God nattens därute i cyberrymden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar