fredag 8 februari 2013

Misslyckat bak och en tavla

Jaha, då har man lyckats sabba en omgång kladdkake-muffins.

Skulle bli så gott, tänkte lämna några hemma så de hade något mumsigt att smaska på till mellis och även ta med till jobbet.
Men det blev bara pannkaka av allting...

De såg så lovande ut i ugnen...



Men när de kom ut såg de ut så här... 


Sjönk ihop fullständigt, har ingen aning om varför. Men får väl skylla mig själv när jag tog ett recept jag aldrig använt innan.
Bara att inse att de fick hamna i en plastburk och förmodligen slängas om några dagar, de smakade ju gott men fastnade i pappret och man fick slita loss dem för att få sig en bit...

Så, sur som jag blev började jag pula lite med en idé jag haft ett tag. Tavlor till barnen med deras namn och något annat kul. Började med stora E:s och naturligtvis var det dinosaurier som gällde!
Kom på den briljanta idén, enligt mig i allafall, att ta två av hans dinosar och sätta dem mot en lampa och rita av siluetten.


Tycker själv att det blev väldigt bra, behövde det efter mitt misslyckade bak.
Däremot tycker jag nog att det skulle behövas en färgklick någonstans.
Var ute efter något stilrent, men någon färg känns det ändå som att det behövs.
Tips på hur jag kan göra? :-)

Till lilla E blir det Lilla Anna och Laban :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar