torsdag 6 september 2012

Gah!!!

Äntligen är jag klar med alla muffinsen.
Vilken tid det tog, höll på till långt efter läggdags men nu är jag äntligen färdig med dem!
Det är ju inte så mycket att se på men här kommer det bild på dem! :-)
 Det är kladdkakemuffins och jag provsmakade och tyckte allt att de var rätt goda ;-)


Nu är det bara toppingen som är det riktigt stora bekymret. Vet att jag vill ha med vit choklad. Men jag gjorde en test-topping igår med philadelphiaost och jag kan inte säga att jag är överförtjust i philadelphia-toppings. Ska försöka mig på något annat men har inte riktigt tiden känns det som. Behöver egentligen göra de som jag ska använda nu och inte fortfarande hålla på att köra test...

Håll tummarna för att jag får till det ;-)
Och har någon som råkar komma in här något tips så dela gärna med er. Det ska vara en topping som inte ramlar ihop eller smälter om den står framme en stund, vilket jag antar att den kommer att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar