onsdag 5 september 2012

Blommor, blommor, blommor

Vad jag är trött!!!
Har inte gått och lagt mig innan klockan halv ett de två senaste nätterna.
På det har jag jobbat måndag och tisdag och är ju lite ovan eftersom jag varit mammaledig sedan november förra året.
Ögonen går i kryss och ändå så försöker jag ta mig upp tidigt så att jag kan vara på jobbet tidigt så jag får lite mysig eftermiddag och kväll med familjen.

Igår satt jag och målade blommorna och tänkte att jag skulle visa resultatet :-)

Jag använde glitterfärg och jag tycker att det blev himla bra. Men... fy f-n vad det såg ut i köket efteråt, för att inte tala om hur jag såg ut. Glitter "all over the place"

Idag tänkte jag att jag skulle baka till muffinsen och frysa in dem, hoppas jag hinner med alla 7 plåtar, annars får det bli imorgon också, men då vill jag egentligen köra igång med frostingen!

Ha det gott folks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar