fredag 9 november 2012

Tok-fia! ♥

Igår blev det inget bakande men dock lite kladdkaka som blev över sedan H haft bebis-fika hemma!
Den var, håll i hatten, faktiskt lite för söt för min smak, i övrigt perfekt kladdig.
Jag ska nog använda mig av samma recept men minska ner på sockret.
Tyckte att jag var riktigt disciplinerad och tog bara en liten bit!

Lilla E hittade mammas bak-bunkar och hade hur kul som helst. Kanske blir en liten bagerska av henne en dag! :-)
Stora E sa häromdagen: "Mamma varför var det så länge sedan vi bakade?"
Sötnosen, så han fick vara med och baka kladdkakan, men det kanske jag nämnde? :-)
Så, tycker han verkligen att det är kul och baka eller är det smeten han är ute efter? Vem vet, men mamman tycker det är mysigt iallafall! ♥

Tog några bilder på lill-tjejen när hon härjade loss, risigt ljus och med mobilkameran, men ack så härliga!
Storebrorsan kom efter en stund med, men de korten är ännu sämre då det blev "i-farten" bilder...

Till helgen blir det bakning. På söndag är det Fars dag samt att vi ska fira stora E:s födelsedag. Måste ju ha en tårta iallafall!

Ha en härlig Helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar