torsdag 8 november 2012

Mamma Bakar "on the go"!

Nu har jag laddat ner Blogger-appen så det här är premiär för inlägg via den. Nu kanske jag kan blogga oftare, finns ju ingen ursäkt om att det inte finns någon dator till hands! :-)

Det blev inget bakande igår, vi var disciplinerade och höll oss ifrån kladdkakan som stirrade på oss från kylskåpet och riktigt bad om att få bli upp-smaskad!
Nu har de en, förhoppningsvis, god kala till bebis-fikan hemma idag!
Önskar jag hade varit hemma och fikat jag med! Hoppas det blir en liten kladdig bit kvar till mig! :-)
Ska försöka lägga upp en bild också, om det kommer upp något så är det mitt första försök på macarons som jag gjorde. Blev mycket bättre än de jag gjort efteråt. Det är choklad-macarons med salt kolafyllning Jag tror inte att de är upplagda innan, har för mig att de gjordes innan jag startade bloggen.
Ha en bra dag allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar